Table of Contents

Uwagi do wydania HR and Payroll Manager 2.20.1

Nr wersji aplikacji Data wydania Kompatybilność z Business Central
Wersja 2.20.1 25.03.2024 od Business Central 21.0

Zmiany i poprawki

W aplikacji HR and Payroll Manager wersja 2.20.1, wprowadzono następujące zmiany.

Poprawki

ID Opis
14636 Poprawiono nie naliczanie ulgi podatkowej i podwyższonych kosztów uzyskania przychodu po wygaśnięciu stosunku prawnego dla list wypłacanych w bieżącym miesiącu. Usunięto komunikat o braku informacji podatkowych dotyczących ulgi w podatku po wygaśnięciu stosunku prawnego. W akcji „Zakończ i przedłuż” w oknie „Zarządzanie umowami” zostało dodane automatyczne kopiowanie daty zakończenia umowy do pola "Data zakończenia stosunku prawnego".
14796 Poprawiono zwiększenie stawki ekwiwalentu za urlop dla miesięcznej umowy tymczasowej, w przypadku gdy wyliczona stawka jest mniejsza niż wynikająca z godzin do przepracowania.
14810 Poprawiono wytrącanie płacy zasadniczej oraz pobieranie płacy nominalnej w przypadku gdy pracownik przepracował godziny w ilości nie będącej liczbą całkowitą.

Zobacz też

Instalacja i rejestracja

Wymagania systemowe

Aplikacje uzupełniające

Dokumentacja użytkownika HR and Payroll Manager

Wsparcie techniczne w zakresie aplikacji - Skontaktuj się ze swoim partnerem Microsoft Dynamics 365 Business Central