Table of Contents

Uwagi do wydania HR and Payroll Manager 3.0.0

Nr wersji aplikacji Data wydania Kompatybilność z Business Central
Wersja 3.0.0 06.06.2024 od Business Central 22.0

Zmiany i poprawki

W aplikacji HR and Payroll Manager wersja 3.0.0, wprowadzono następujące zmiany.

Zmiany funkcjonalne

ID Opis
15507 Na otwartej liście płac została dodana funkcjonalność umożliwiająca obliczenie zaznaczonych pracowników.

Poprawki

ID Opis
15580 Został naprawiony błąd, który powodował, że raport "Nieobecności" nie drukował żadnych zapisów w przypadku ustawienia filtra na jakikolwiek rodzaj stanowiska pracy.
15561 Naprawiono błąd, który powodował, tworzenie pustego wiersza kart pracy, który występował po usunięciu wszystkich wierszy i kliknięciu akcji "Utwórz karty" oraz po kliknięciu na dowolną kolumnę zainicjowanego wiersza.
15500 Została poprawiona funkcjonalność wybierania niestandardowych układów raportów. W każdym miejscu systemu, w którym zdefiniowana jest relacja do tabeli niestandardowych układów raportów, w momencie wyboru niestandardowego układu, zostaną przefiltrowane tylko te układy, które mają pustą lub równą aktualnej spółce wartość w polu nazwa spółki.
15557 Akcja "Twórz wiersze rachunku" nie będzie możliwa do wykonania dla rachunków nie zablokowanych zamkniętą listą płac. Został dodany odpowiedni komunikat błędu.

Zobacz też

Instalacja i rejestracja

Wymagania systemowe

Aplikacje uzupełniające

Dokumentacja użytkownika HR and Payroll Manager

Wsparcie techniczne w zakresie aplikacji - Skontaktuj się ze swoim partnerem Microsoft Dynamics 365 Business Central