Table of Contents

Uwagi do wydania HR and Payroll Manager 3.3.0

Nr wersji aplikacji Data wydania Kompatybilność z Business Central
Wersja 3.3.0 11.07.2024 od Business Central 22.0

Zmiany i poprawki

W aplikacji HR and Payroll Manager wersja 3.3.0, wprowadzono następujące zmiany.

Zmiany funkcjonalne

ID Opis
15823 W zakładce RCP w ustawieniach głównych KiP dodano nowe pole: „Nie wyrównuj stawki za nadgodziny do minimalnego wynagrodzenia”. Po zaznaczeniu tej opcji stawka za nadgodziny nie będzie wyrównywana do minimalnego wynagrodzenia.

Poprawki

ID Opis
15841 Naprawiono błąd, który powodował niepoprawne działanie opcji "Eksportuj nieobecności w karcie pracy". Zaznaczenie opcji spowoduje przeniesienie informacji o nieobecnościach do Excela dla szablonów innych niż standardowy, natomiast kolumny z liczbą godzin oraz dni nieobecności będą wypełniane niezależnie od tej opcji dla każdego szablonu.
15834 Algorytm odpowiedzialny za aktualizację paska postępu został zoptymalizowany.

Zobacz też

Instalacja i rejestracja

Wymagania systemowe

Aplikacje uzupełniające

Dokumentacja użytkownika HR and Payroll Manager

Wsparcie techniczne w zakresie aplikacji - Skontaktuj się ze swoim partnerem Microsoft Dynamics 365 Business Central