Wyniki wyszukiwania dla

    Pokaż / Schowaj spis treści

    Obsługa list płac

    Po wprowadzeniu wszystkich potrzebnych danych do naliczenia listy płac w tym nieobecności, zdarzenia RCP, dodatki, potrącenia, można przygotować listę płac. W module listy płac zostały podzielone na listy płac otwarte oraz zamknięte. Otwarte listy płac to listy, które są w formie edycji. Zamknięte listy płac to gotowe listy płac do wypłaty. Listy płac dzielą się również na listy płac główne i dodatkowe. W danym okresie możliwe jest utworzenie jednej listy płac głównej i wiele list płac dodatkowych.

    Aby: Zobacz
    Utworzyć listę płac Utworzenie listy płac
    Dodać pracownika do listy płac Dodanie pracownika do listy płac
    Skalkulować wynagrodzenie zasadnicze Kalkulacja wynagrodzenia zasadniczego
    Skalkulować wynagrodzenie za czas urlopu Kalkulacja wynagrodzenia za czas urlopu
    Kalkulować podsatwy wynagrodzenia za czas choroby Kalkulacja podstaw wynagrodzenia za czas choroby
    Obsłużyć błędy Obsługa błędów
    Zamknąć listę płac Zamknięcie listy płac
    Wydrukować listę płac Wydruk listy płac
    Dodać ustawienia na liście płac Ustawienia na liście płac
    Wydrukować odcinek wypłaty Wydruk odcinka wypłaty
    Zaksięgować listę płac Księgowanie listy płac
    Skorygować zakasięgowaną listę płac Korygowanie zaksięgowanej listy płac
    W tym artykule
    Wróć na początek strony
    Pobierz PDF
    Copyright © IT.integro sp. z o.o.