Table of Contents

Ewidencja kartoteki pracodawcy użytkownika

Moduł HR & Payroll Manager jest dostosowany do obsługi kadrowo - płacowej agencji pracy tymczasowej. W związku z koniecznością prowadzenia przez agencję pracy informacji o pracodawcach użytkownikach system zapewnia możliwość tworzenia kartotek dla pracodawcy użytkownika z wskazaniem poszczególnych ustawień dla każdego z nich innych.

Aby: Zobacz:
Dodać nowego pracodawcę użytkownia Nowy pracodawca użytkownik
Ustawić składniki kart pracy i etykiety Składniki karty pracy i etykiety
Dodać kalendarze i okresy rozliczeniowe Kalendarze i okresy rozliczeniowe
Ustawić Domyślne szablony wydruku
Dodać stanowiska pracy i zadania umów cywilnoprawnych Stanowiska pracy i zadania umów cywilnoprawnych
Ukryć pola związane z pracą tymczasową Ukrywanie pól związanych z pracą tymczasową