Wyniki wyszukiwania dla

    Pokaż / Schowaj spis treści

    Ewidencja czasu pracy

    Po stworzeniu harmonogramu należy prowadzić ewidencję czasu pracy dla każdego pracownika. Na jej podstawie jest rozliczany czas pracy w przyjętym okresie rozliczeniowym i wyliczane jest wynagrodzenie dla pracownika.

    W systemie ewidencja czasu pracy może być prowadzona ręcznie z poziomu RCP - główny i Nieobecności lub z poziomu Karty pracy.

    Aby: Zobacz
    Wprowadzić zdarzenia dotyczące czasu pracy bezpośrednio do RCP głównego i do Nieobecności RCP-główny i nieobecności
    Wprowadzić zdarzenia dotyczące czasu pracy wykorzystując funkcjonalność Karty pracy Karty pracy
    Utworzyć szablon w pliku excel z możliwością importowania danych o czasie pracy do kart pracy Tworzenie szablonów kart pracy
    Zaimportować karty pracy zapisane w pliku excel Import kart pracy z plików programu MS Excel
    Zdefiniować okresy rozliczeniowe Okresy rozliczeniowe
    Utworzyć raport ewidencji czasu pracy przedstawiający porównanie harmonogramu z faktycznym czasem pracy pracownika Raport ewidencji czasu pracy
    Utworzyć raport ewidencji czasu pracy przedstawiający porównanie harmonogramu z faktycznym czasem pracy pracownika z uszczegółowieniem godzin pracy Raport miesięcznej ewidencji czasu pracy
    W tym artykule
    Wróć na początek strony
    Pobierz PDF
    Copyright © IT.integro sp. z o.o.