Kreator harmonogramu
Kreator harmonogramu to narzędzie ułatwiające tworzenie harmonogramów czasu pracy dla pracowników. Pozwala on na kopiowanie harmonogramu za wybrany okres dla wskazanych pracowników. Źródłem danych może być kalendarz lub harmonogram innego pracownika.
W sekcji Akcje wybierz Działania okresowe -> Kreator harmonogramu.
Po jej uruchomieniu otworzy się kreator kopiowania harmonogramów. Najpierw należy uzupełnić ustawienia dotyczące harmonogramu, który ma być skopiowany.
W polu źródło należy wskazać co jest źródłem harmonogramu który ma być skopiowany.
- Kalendarz - źródłem harmonogramu, który ma być skopiowany jest wskazany kalendarz.
- Pracownik - źródłem harmonogramu, który ma być skopiowany jest harmonogram czasy pracy wybranego pracownika.
W polu Data od określamy datę od której będzie kopiowany harmonogram czasu pracy.
W polu Data do określamy datę do której będzie kopiowany harmonogram czasu pracy.
Po uzupełnieniu powyższych pól zostanie aktywowana akcja Utwórz wersję roboczą. Należy ją uruchomić. Spowoduje to wyświetlenie wersji roboczej harmonogramu, który będzie kopiowany.
W następnym kroku uruchamiamy akcję Zastosuj harmonogram. Wyświetli się lista na której zaznaczamy pracowników do których ma zostać skopiowany harmonogram zgodnie ze wskazanymi parametrami.
Po zakończeniu kopiowania harmonogramów do wskazanych pracowników system wyświetli komunikat o wykonaniu zadania.