Zarządzanie segmentami
Segmenty są tworzone w celu wybrania grupy kontaktów spełniających określone kryteria. Na przykład, segmentem może być branża, do której należą kontakty lub relacje biznesowe z kontaktami. Można utworzyć segment, aby wybrać kontakty, które mają być grupą docelową kampanii.
Tworzenie segmentu składa się z dwóch głównych zadań:
- Wprowadzenie ogólnych informacji dotyczących segmentu. Przed dodaniem kontaktów do segmentu, należy najpierw utworzyć segment.
- Wybór kontaktów, które powinny zostać włączone do segmentu.
W poniższej tabeli opisano sekwencję zadań oraz podano łącza do powiązanych artykułów.
Aby | Zobacz |
---|---|
Utworzyć segmenty, które pozwolą wybrać grupę kontaktów. Na przykład poczta bezpośrednia. | Tworzenie segmentów |
Zarządzać kontaktami, które są przypisane do segmentów. | Dodawanie kontaktów do segmentów |
Dowiedzieć się o interakcjach dotyczących segmentów, uwzględniając logowanie. | Zarządzanie interakcjami |
Zobacz też
Zarządzanie szansami sprzedaży
Zarządzanie kontaktami
Praca z Business Central