Definiowanie zadań użytkowników
Business Central umożliwia tworzenie zadań, które przypominają o pracy do wykonania. Zadania mogą być tworzone na własny użytek, przypisane innym użytkownikom lub przypisane przez innego użytkownika danej firmy.
Zarządzanie zadaniami użytkownika
Strona Zadania użytkownika wyświetla wszystkie zadania i pozwala na łatwe tworzenie i przypisywanie nowych zadań. W trakcie tworzenia zadania można określić datę początkową i termin realizacji, a także dodać łącze do strony lub raportu w Business Central, w którym użytkownik musi wykonać pracę.
Użytkownik może na przykład utworzyć dla siebie lub innego użytkownika zadanie polegające na wyświetleniu wszystkich zaksięgowanych faktur sprzedaży. W takim przypadku, w zadaniu należy dodać łącze do strony 143, Zaksięgowane faktury sprzedaży. Na poniższym zrzucie ekranu utworzono zadanie dla Megan B polegające na zweryfikowaniu zaksięgowanych faktur sprzedaży.
Porada
Aby znaleźć stronę, w polu Strona należy użyć funkcji Szukaj.
Łącze można wstawić dla dowolnej strony , nie można jednak wstawiać łączy do pojedynczych zapisów. Należy utworzyć dokładny opis, na przykład „Proszę zweryfikować nabywcę o numerze 10000, aby upewnić się, że nie ma zaległych płatności.”.
Wybieranie zadań użytkownika
Widoki główne użytkowników dyrektor handlowy, kontysta i księgowa/księgowy zawierają kafelek, który wyświetla oczekujące zadania przypisane do danego użytkownika. Aby pobrać zadanie, wystarczy wybrać je z listy oczekujących zadań użytkownika. Na wstążce, łącze Przejdź do elementu zadania otwiera stronę, na której można wykonać pracę.
Po zakończeniu zadania należy oznaczyć je jako zakończone.
Usuwanie zadań użytkownika
Raport Usuń zadania użytkownika pozwala na usunięcie wszystkich lub wybranych zadań użytkownika. Na stronie żądania dostępne są filtry określające, które zadania mają zostać usunięte.
Zobacz też
Wyszukiwanie strony lub raportu
Interfejsy księgowego w Business Central