Automatyczne rejestrowanie interakcji z kontaktami
Można skonfigurować aplikację tak, aby automatycznie rejestrowała interakcje dotyczące dokumentów sprzedaży, zakupu i serwisu, stron tytułowych, wiadomości e-mail czy rozmów telefonicznych, takie jak:
- Drukowanie ofert sprzedaży lub zakupu, zamówień, faktur, faktura korygujących, stron tytułowych.
- Tworzenie zleceń serwisowych sprzedaży.
- Księgowanie zleceń serwisowych sprzedaży.
- Wysyłanie wiadomości e-mail do kontaktów.
- Nawiązywanie połączeń telefonicznych z kontaktami, w przypadku rozmów zgodnych ze standardami TAPI oraz poprawnej instalacji.
Aby skonfigurować automatyczne rejestrowanie tych interakcji, za pomocą strony Ustawienia szablonu interakcji należy określić szablony interakcji dla tych dokumentów i akcji.
Aby otworzyć stronę Ustawienia szablonu interakcji, wybierz ikonę , wprowadź Ustawienia szablonu interakcji, a następnie wybierz powiązane łącze.
Zobacz też
Rejestrowanie interakcji z kontaktami
Praca z Business Central