Tworzenie ofert serwisu
Oferty serwisowe można traktować jako podstawy zleceń serwisowych. W rzeczywistości są one niemal identyczne. Obie zawierają informacje takie jak nabywca, typ zlecenia, przedmiot wymagający serwisu, a także informacje o fakturowaniu i wydawaniu oraz informacje o rzeczywistej pracy serwisowej.
Oferty serwisowej można użyć jako wersji roboczej zlecenia serwisowego, a następnie przekonwertować ją w zlecenie serwisowe.
Aby utworzyć ofertę serwisową
- Wybierz ikonę , wprowadź Oferty serwisowe, a następnie wybierz powiązane łącze.
- Utwórz nową ofertę serwisu.
- W polu Numer wprowadź numer zlecenia serwisowego. Opcjonalnie, mając ustawioną serię numeracji dla ofert serwisu na stronie Ustawienia zarządzania serwisem, można nacisnąć Enter, aby przypisać następny dostępny numer oferty serwisu.
- W polu Numer nabywcy wybierz z listy odpowiedniego nabywcę.
NOTE
Pola dotyczące nabywcy zostaną automatycznie wypełnione informacjami z kartoteki Nabywca. Jeśli nie istnieje kartoteka Nabywca, a utworzono już szablon nabywcy, można utworzyć nabywcę z oferty serwisu. Wypełnij odpowiednie pola, a następnie wybierz akcję Utwórz nabywcę.
- W zależności od ustawień na skróconej karcie Pola obowiązkowe na stronie Ustawienia zarządzania serwisem, może zaistnieć potrzeba wypełnienia pól Typ zlecenia serwisowego i Kod sprzedawcy.
- Wypełnij wiersze przedmiotu serwisu.
- Zarejestruj szacowane koszty w wierszach serwisu.