Table of Contents

Pobieranie Business Central na urządzenia mobilne

Pracując z Business Central, można uzyskać dostęp do danych z urządzenia mobilnego. Aplikacja umożliwia nawigację w zakresie danych firmowych i korzystanie z wielu przydatnych funkcji takich jak wysyłanie danych do Excel i Microsoft 365, wyświetlanie wykresów aktualnych danych i wskaźników KPI, wysyłanie ofert sprzedaży i faktur, a nawet robienie zdjęć, a następnie zamieszczanie ich jako załączników. Aby pobrać aplikację mobilną i rozpocząć pracę, należy wykonać poniżej opisane kroki.

Porada

Chcesz zainstalować aplikację na komputerze korzystającym z systemu Windows lub macOS? Zobacz artykuł Instalacja aplikacji Business Central na komputerze.

Pobierz aplikację na urządzenie mobilne

  1. Zainstaluj aplikację Business Central na urządzeniu mobilnym, pobierając ją z App Store lub Google Play.

  2. Uruchom aplikację na urządzeniu.

  3. Wprowadź nazwę użytkownika i hasło, które utworzyłeś podczas rejestracji do Business Central oraz wykonaj kolejno instrukcje wyświetlane na ekranie.

    Jeśli Business Central ma więcej niż jedno środowisko produkcyjne, wybierz środowisko, do którego chcesz mieć dostęp (wymagana wersja 2 Business Central 2020 lub nowsza).

Po wykonaniu wszystkich kroków użytkownikowi zostanie przydzielony dostęp do Business Central oraz zostanie umożliwione wyświetlanie i edytowanie danych.

Porada

Aby połączyć aplikację z środowiskiem piaskownicy, wybierz przycisk Zaawansowane opcje, a następnie wybierz opcję logowania Cloud sandbox. Wtedy, jeśli istnieje więcej niż jedno środowisko piaskownicy, należy wybrać odpowiednie.

Korzystanie z wersji Business Central on-premises

Pracując z Business Central on-premises, można również korzystać z aplikacji mobilnej. Instalacja jest podobna, ale procedura obejmuje kilka wyjątków.

  1. Zainstaluj aplikację Business Central na urządzeniu mobilnym, pobierając ją z App Store lub Google Play.

  2. Uruchom aplikację na urządzeniu.

  3. Zamiast wprowadzenia adresu e-mail na stronie Witamy!, wybierz przycisk Zaawansowane opcje i następnie wybierz opcję logowania On-premises.

  4. Na następnej stronie w okienku Nazwa usługi wprowadź adres sieci Web, który jest używany do otwarcia Business Central, taki jak https://mybusinesscentral:443/BC170. W przypadku wątpliwości można skontaktować się z administratorem.

  5. Następnie wprowadź nazwę użytkownika i hasło, aby uzyskać dostęp do Business Central.

    Gdy logowanie zostanie zakończone, aplikacja Business Central zostanie otwarta.

Uwaga

Jeśli wystąpiły problemy z pobraniem aplikacji i jej działaniem, należy skontaktować się z administratorem. Ich przyczyną może być niespełnienie głównych wymagań lub nieukończona konfiguracja. Dodatkowe informacje zamieszczono w artykule Preparing the environment for the mobile app/Przygotowywanie środowiska dla aplikacji mobilnej lub Troubleshooting the Business Central Mobile App On-Premises/Rozwiązywanie problemów dotyczących aplikacji mobilnej Business Central On-Premises.

Zobacz też

Aplikacje mobilne - często zadawane pytania
Przygotowywanie do prowadzenia działalności
Praca z Business Central

Bezpłatne ścieżki szkoleniowe dotyczące Business Central