Tworzenie budżetów kosztów
Budżetowanie w rachunku kosztów jest podobne do budżetowania w księdze głównej. Budżet kosztów tworzy się na podstawie typów kosztu, podobnie jak budżet księgi głównej tworzy się w oparciu o konta księgi głównej.
Budżet kosztów jest tworzony dla określonego okresu, na przykład roku finansowego. Użytkownik może utworzyć dowolną liczbę budżetów kosztów. Budżet kosztów można utworzyć ręcznie. Można również zaimportować lub skopiować istniejący już budżet pełniący rolę podstawy. Dodatkowe informacje zamieszczono w artykule Tworzenie budżetów K/G.
Budżety kosztów można utworzyć i przeanalizować na poniżej wymienionych stronach. Wybierz ikonę , aby znaleźć stronę, a następnie przeczytać etykietkę narzędzia dla każdej strony.
Aby: | Zobacz |
---|---|
Przenieść budżety z księgi głównej. | Zadanie wsadowe Kopiuj budżet K/G do rachunku kosztów |
Skopiować budżety kosztów. | Zadanie wsadowe Kopiuj budżet kosztów |
Alokować budżety. | Strona Alokacja kosztu |
Przeglądać rejestry budżetu kosztów oraz zapisów budżetu kosztów. | Strona Rejestry budżetu kosztów |
Drukować porównanie budżetu kosztów za pomocą różnych raportów. | Raport Saldo/Budżet rachunku kosztów Raport Wyciąg/budżet rachunku kosztów Raport Budżet kosztów według centrum kosztów Raport Budżet kosztów według obiektu kosztów |
Zobacz też
Księgowanie kosztów
Tworzenie budżetu K/G
Terminologia w rachunku kosztów
Definiowanie i alokowanie kosztów
Praca z Business Central