Table of Contents

Wyślij potwierdzenie przekazu

W przypadku, gdy potwierdzenie przekazu jest wykorzystywane do powiadamiania dostawców o dokonywanych płatnościach, można teraz wysyłać pocztą e-mail potwierdzenia przekazu masowo z dziennika płatności, a także przesyłać je ponownie po dokonaniu płatności z zapisów księgi dostawców, korzystając z profili wysyłania dokumentów.

Uwaga

Funkcjonalność jest wspierana w Business Central online i on-premises tylko w następujących krajach: Wielka Brytania, Stany Zjednoczone, Kanada, Australia, Nowa Zelandia oraz Republika Południowej Afryki.

Potwierdzenie przekazu może zostać wysłane na dwa sposoby:

  • Na stronie Dziennik płatności wybierz Powiązane, Płatności, Wyślij potwierdzenie przekazu, aby wysłać potwierdzenie przekazu dla jednego lub wielu wierszy dziennika płatności za pomocą poczty e-mail.
  • Na stronie Zapisy księgi dostawców, wybierz Akcje, Funkcje, Wyślij potwierdzenie przekazu, aby wysłać potwierdzenie przekazu po zaksięgowaniu płatności dostawcy, dla jednego lub wielu zapisów księgi dostawców, za pomocą poczty e-mail.

Zobacz też

Sugerowanie płatności dostawcy
Dostosowywanie Business Central przy użyciu rozszerzeń
Praca z Business Central
Wysyłanie dokumentów pocztą e-mail
System przelewów elektronicznych (EFT) w wersji dla Australii
Realizacja płatności elektronicznych (CA)
System przelewów elektronicznych (EFT) w wersji dla Nowej Zelandii
Funkcjonalność lokalna dla Nowej Zelandii
Funkcjonalność lokalna dla Wielkiej Brytanii w wersji brytyjskiej
Drukowanie potwierdzenia przekazu w wersji dla Wielkiej Brytanii
Realizacja płatności elektronicznych (US)