Wysłanie specyfikacji płatności
Specyfikacja płatności może być wykorzystywana do powiadamiania dostawców o dokonywanych płatnościach. Można ją wysyłać zbiorczo pocztą e-mail z dziennika płatności, a także przesyłać ponownie po dokonaniu płatności z zapisów księgi dostawców, korzystając z profili wysyłania dokumentów.
Uwaga
Funkcjonalność jest wspierana w Business Central online i on-premises tylko w następujących krajach: Wielka Brytania, Stany Zjednoczone, Kanada, Australia, Nowa Zelandia oraz Republika Południowej Afryki.
Specyfikacja płatności może zostać wysłana na dwa sposoby:
- Na stronie Dziennik płatności wybierz pozycje Powiązane, Płatności, Wyślij specyfikację płatności, aby wysłać specyfikację płatności dla jednego lub wielu wierszy dziennika płatności za pomocą poczty e-mail.
- Na stronie Zapisy księgi dostawców, wybierz pozycje Akcje, Funkcje, Wyślij specyfikację płatności, aby wysłać specyfikację płatności po zaksięgowaniu płatności dostawcy, dla jednego lub wielu zapisów księgi dostawców, za pomocą poczty e-mail.
Zobacz też
Sugerowanie płatności dostawcy
Rozszerzenia - przegląd
Praca z Business Central
Wysyłanie dokumentów i wiadomości e-mail
System przelewów elektronicznych (EFT) w wersji dla Australii
Realizacja płatności elektronicznych (CA)
System przelewów elektronicznych (EFT) w wersji dla Nowej Zelandii
Funkcjonalność lokalna dla Nowej Zelandii
Funkcjonalność lokalna dla Wielkiej Brytanii w wersji brytyjskiej
Drukowanie specyfikacji płatności w wersji dla Wielkiej Brytanii
Realizacja płatności elektronicznych (US)