Table of Contents

Zapisywanie i personalizacja widoków listy

Filtr skonfigurowany na liście może zostać zapisany jako widok, aby był dostępny później. Dodatkowe informacje na temat filtrowania list zamieszczono w artykule Ustawianie filtrów na listach.

Jeśli widoki istnieją, grupa Widoki pojawi się u góry okienka filtru. Widoki to wariacje listy, które zostały skonfigurowane z góry z filtrami. Istnieje możliwość zdefiniowania i zapisywania dowolnej liczby widoków dla listy. Widoki będą dostępne przy następnym otwarciu listy, z dowolnego urządzenia lub przeglądarki.

Aby zapisać widok

  1. Otwórz dowolną stronę listy.

  2. Wybierz Ikona okienko filtru na górze listy lub naciśnij Shift+F3, aby otworzyć okienko filtru.

  3. Ustaw przynajmniej jeden filtr. Dodatkowe informacje zamieszczono w artykule Ustawianie filtrów na listach.

  4. Po ustawieniu filtrów wybierz ikonę Zapisz widok.

    Jeśli ustawiono filtr dla widoku listy zapisanego już jako widok, istniejący widok zostanie zaktualizowany po zapisaniu zmian.

  5. W przypadku zapisywania nowego widoku, wprowadź nazwę widoku w polu Wszystkie (kopia), przykładowo „Posiadane zapasy”.

  6. Naciśnij przycisk Enter lub przesuń kursor z pola tekstowego, aby zapisać nazwę.

Jeśli nie określono nazwy widoku, zostanie mu przypisana nazwa Wszystkie (Kopia).

Porada

Ikona Zapisz widok jest niewidoczna? Dodatkowe informacje zamieszczono w artykule Dlaczego ikona Zapisz jest niewidoczna.

Aby zmienić nazwę lub usunąć widok

  1. Dla widoku, w którym obecnie jest wyświetlana lista, wybierz ikonę Pokaż więcej opcji, aby zobaczyć dostępne opcje.
  2. Wybierz akcję Zmień nazwę lub akcję Usuń.

Zarządzanie wieloma widokami

Wraz ze wzrostem liczby widoków na stronie, może pojawić się potrzeba dodatkowej kontroli nad prezentacją widoków w okienku filtru. Pasek Personalizacja pozwala ukryć niechciane widoki lub zmienić kolejność widoków, aby osiągnąć odpowiednią sekwencję. Dodatkowe informacje zamieszczono w artykule Personalizacja obszaru roboczego.

Zobacz też

Widoki listy - Często zadawane pytania
Personalizacja obszaru roboczego Praca z Business Central Zmiana podstawowych ustawień
Zmiana wyświetlanych funkcji