Zapisywanie i personalizacja widoków listy
Filtr skonfigurowany na liście może zostać zapisany jako widok, aby był dostępny później. Dodatkowe informacje na temat filtrowania list zamieszczono w artykule Ustawianie filtrów na listach.
Jeśli widoki istnieją, grupa Widoki pojawi się u góry okienka filtru. Widoki to wariacje listy, które zostały skonfigurowane z góry z filtrami. Istnieje możliwość zdefiniowania i zapisywania dowolnej liczby widoków dla listy. Widoki będą dostępne przy następnym otwarciu listy, z dowolnego urządzenia lub przeglądarki.
Aby zapisać widok
Otwórz dowolną stronę listy.
Wybierz na górze listy lub naciśnij Shift+F3, aby otworzyć okienko filtru.
Ustaw przynajmniej jeden filtr. Dodatkowe informacje zamieszczono w artykule Ustawianie filtrów na listach.
Po ustawieniu filtrów wybierz ikonę .
Jeśli ustawiono filtr dla widoku listy zapisanego już jako widok, istniejący widok zostanie zaktualizowany po zapisaniu zmian.
W przypadku zapisywania nowego widoku, wprowadź nazwę widoku w polu Wszystkie (kopia), przykładowo „Posiadane zapasy”.
Naciśnij przycisk Enter lub przesuń kursor z pola tekstowego, aby zapisać nazwę.
Jeśli nie określono nazwy widoku, zostanie mu przypisana nazwa Wszystkie (Kopia).
Porada
Ikona jest niewidoczna? Dodatkowe informacje zamieszczono w artykule Dlaczego ikona Zapisz jest niewidoczna.
Aby zmienić nazwę lub usunąć widok
- Dla widoku, w którym obecnie jest wyświetlana lista, wybierz ikonę , aby zobaczyć dostępne opcje.
- Wybierz akcję Zmień nazwę lub akcję Usuń.
Zarządzanie wieloma widokami
Wraz ze wzrostem liczby widoków na stronie, może pojawić się potrzeba dodatkowej kontroli nad prezentacją widoków w okienku filtru. Pasek Personalizacja pozwala ukryć niechciane widoki lub zmienić kolejność widoków, aby osiągnąć odpowiednią sekwencję. Dodatkowe informacje zamieszczono w artykule Personalizacja obszaru roboczego.
Zobacz też
Widoki listy - Często zadawane pytania
Personalizacja obszaru roboczego
Praca z Business Central
Zmiana podstawowych ustawień
Zmiana wyświetlanych funkcji