Zarządzanie interakcjami dotyczącymi segmentów
Strona Segment jest rodzajem arkusza, który służy do:
- Tworzenia segmentów.
- Zapisywania kryteriów segmentu, które zostały użyte, aby wybrać kontakty.
- Rejestrowania segmentu i interakcji związanych z kontaktami w obrębie segmentu.
Segmentacja
Istnieje kilka sposobów segmentacji:
- W wierszach segmentu można ręcznie wprowadzić kontakty, które chce się włączyć do segmentu.
- Można wybrać kontakty.
- Można ponownie wykorzystać zarejestrowany segment, używając go jako podstawy do tworzenia nowego segmentu.
- Można wykorzystać ponownie zachowane kryteria segmentu.
Interakcje
Na stronie Segment można tworzyć interakcje dla kilku kontaktów jednocześnie. Na przykład, można scalić segment z dokumentem Microsoft Word, aby wysłać list do wszystkich kontaktów w segmencie.
W nagłówku Segment można określić informacje o interakcjach dotyczących danego segmentu. Przykładowo, można zadecydować, jaki szablon interakcji zostanie użyty dla wszystkich kontaktów, określić opis kontaktu, typ korespondencji itd. Informacje te mogą być jednak modyfikowane w wierszu segmentu dla każdego kontaktu, na przykład poprzez podanie innego opisu dla jednego z kontaktów. W przypadku scalania segmentu z dokumentem Microsoft Word, można spersonalizować dokument, który ma zostać wysłany dla jednego lub kilku kontaktów z segmentu, na przykład dodając do niego indywidualne komentarze.
Rejestrowanie
Na stronie Segment, wybierając Dziennik, aplikacja rejestruje interakcje na stronie Zapis dziennika interakcji, a także rejestruje segment. Po zarejestrowaniu segmentu, można go znaleźć wyłącznie na stronie Zarejestrowane segmenty.
Na stronie Zarejestrowane segmenty można zdecydować o utworzeniu nowego segmentu, zawierającego te same kontakty, co zarejestrowany segment.
Zobacz też
Tworzenie segmentów
Tworzenie interakcji dotyczących segmentów
Zarządzanie segmentami
Rejestrowanie interakcji z kontaktami
Zarządzanie szansami sprzedaży
Tworzenie i zarządzanie kontaktami
Praca z Business Central