Zarządzanie kontaktami
Pracownicy firmy regularnie nawiązują relacje z potencjalnymi klientami, które mogą przekształcić się w formalne relacje. Wszystkie kontakty zewnętrzne wraz ze szczegółowymi informacjami powinny być rejestrowane w systemie w celu usprawnienia komunikacji a także łatwego przekształcania w formalne relacje z nabywcą, dostawcą lub bankiem.
Aby zarządzać kontaktami, należy użyć listy Kontakty. Z poziomu listy można tworzyć szanse sprzedaży i zarządzać interakcjami z indywidualnymi kontaktami. Można również zobaczyć statystyki dotyczące kontaktu i uzyskać dostęp do szeregu raportów. Dodatkowe informacje na temat zarządzania i wyszukiwania kontaktów zamieszczono w artykule Sortowanie, wyszukiwanie i filtrowanie list.
W poniższej tabeli opisano sekwencję zadań oraz podano łącza do powiązanych artykułów.
Aby | Zobacz |
---|---|
Skonfigurować zarządzanie kontaktami przed utworzeniem kontaktów. | Konfigurowanie kontaktów |
Utworzyć kartoteki kontaktu dla każdej nowej osoby lub firmy, z którą nawiązywana jest interakcja, np. nabywcy lub dostawcy. | Tworzenie kontaktów |
Skonfigurować kwestionariusze profilu, które będą wykorzystywane przy wprowadzaniu informacji o profilach kontaktów. | Korzystanie z profili kwestionariuszy w celu klasyfikacji kontaktów firmowych |
Rozwiązywać konflikty w sytuacji, gdy dla tego samego kontaktu istnieją co najmniej dwa rekordy. | Scalanie zduplikowanych rekordów |
Zobacz też
Zarządzanie szansami sprzedaży
Sortowanie, wyszukiwanie i filtrowanie list
Praca z Business Central