Przegląd integracji Business Central i Microsoft Teams
DOTYCZY: Business Central online
Microsoft Teams to produkt z rodziny Microsoft 365 usprawniający komunikację, współpracę i codzienną pracę użytkowników. Business Central oferuje aplikację łączącą Microsoft Teams z danymi firmy w Business Central, ułatwiając udostępnianie szczegółowych informacji między członkami zespołu, wyszukiwanie kontaktów i szybsze wysyłanie odpowiedzi na złożone zapytania.
Aplikacja jest dostępna w Marketplace w Microsoft Teams i można jej używać w połączeniu z wersją desktopową, mobilną lub klasyczną aplikacji Microsoft Teams.
Przegląd funkcji
Aplikacja Business Central dla Microsoft Teams oferuje następujące funkcje.
Wyszukiwanie szczegółowych informacji dotyczących nabywców, dostawców i innych kontaktów
Z dowolnego miejsca w Microsoft Teams można wyszukiwać szczegółowe informacje dotyczące nabywców, dostawców i innych kontaktów Business Central. Funkcja ta umożliwia nie tylko wyświetlanie ogólnych informacji o kontaktach, ale także zapewnia dostęp do historii interakcji, powiązanych dokumentów i innych.
Szczegóły dotyczące kontaktów można także udostępniać w rozmowie. Z poziomu konwersacji, uczestnicy mają dostęp do szczegółowych danych dotyczących także kontaktów.
Dodatkowe informacje zamieszczono w artykule Wyszukiwanie kontaktów w Microsoft Teams.
Udostępnianie rekordów w konwersacjach
Istnieje możliwość skopiowania łącza do każdego z rekordów Business Central i wklejenia go w konwersacji w MS Teams, aby udostępnić je współpracownikom. Następnie, aplikacja rozwinie łącze w kompaktową interaktywną kartotekę, która wyświetli informacje na temat rekordu.
Użytkownik ma możliwość wyświetlania szczegółów na temat rekordu, edycji danych i podejmowania działań bez konieczności opuszczania aplikacji MS Teams.
Dodatkowe informacje zamieszczono w artykule Udostępnianie rekordów w Microsoft Teams.
Wprowadzenie
Internetowe konto użytkownika Business Central jest wymagane do korzystania z Business Central dla Microsoft Teams.
Aby upewnić się, że użytkownik posiada już konto lub gdy użytkownik nie pamięta danych wymaganych do logowania, należy skontaktować się z administratorem w firmie.
TIP
Jeśli organizacja nie posiada subskrypcji Business Central, użytkownik może skorzystać z bezpłatnej wersji testowej. Dodatkowe informacje zamieszczono w artykule Wprowadzenie do wersji próbnej.
Użytkownik pełniący rolę administratora może uzyskać więcej informacji na temat konfiguracji użytkowników i przygotowania ich do pracy z Business Central i Microsoft Teams w artykule Zarządzanie integracją Microsoft Teams z Business Central.
Instalacja aplikacji Business Central w Microsoft Teams. Zobacz artykuł Instalacja aplikacji Business Central dla Microsoft Teams.
Po zainstalowaniu aplikacji, użytkownik może rozpocząć pracę. Dodatkowe informacje zamieszczono w artykułach Wyszukiwanie nabywców, dostawców i innych kontaktów w Microsoft Teams oraz Udostępnianie rekordów w Microsoft Teams.
Zobacz też
Microsoft Teams - często zadawane pytania
Microsoft Teams - rozwiązywanie problemów
Zmiana firmy i innych ustawień w Microsoft Teams
Programowanie integracji z Microsoft Teams