Table of Contents

Zarządzanie relacjami

Funkcje zarządzania relacjami w Business Central pomagają w zarządzaniu działaniami sprzedażowymi oraz wspierają je. Funkcje te umożliwiają dostęp do kompletnych i dokładnych informacji, dzięki czemu można organizować interakcje z preferowanymi segmentami klientów/kontaktów.

Kluczem do sukcesu w działaniach marketingowych oraz sprzedażowych jest podejmowanie właściwych decyzji we właściwym czasie. Business Central zapewnia dokładny i aktualny przegląd danych kontaktowych i umożliwia skuteczną obsługę potencjalnych klientów oraz wzrost zadowolenia nabywców.

W poniższej tabeli opisano sekwencję zadań oraz podano łącza do powiązanych artykułów.

Aby Zobacz
Zdefiniować ustawienia domyślne dotyczące korzystania z kontaktów i interakcji oraz skonfigurować serię numeracji. Konfigurowanie zarządzania relacjami
Zdefiniować jako typ osoby albo typ firmy jednostki zewnętrzne, z którymi utrzymywane są rodzaje współpracy, takie jak nabywcy, potencjalni klienci, dostawcy, prawnicy i konsultanci. Zarządzanie kontaktami
Zarządzać wszystkimi typami komunikacji pomiędzy firmą a kontaktami, takimi jak e-mail, list, telefon, spotkania. Zarządzanie interakcjami
Zdefiniować segmenty w celu wybrania grupy kontaktów spełniających określone kryteria, takie jak branża, do której należą kontakty. Zarządzanie segmentami
Przetwarzać przychodzących potencjalnych klientów poprzez tworzenie szans sprzedaży i kojarzenie ich ze sprzedawcami, tak aby można było śledzić potencjalną sprzedaż. Zarządzanie szansami sprzedaży
Tworzyć plany marketingowe mające na celu identyfikację, pozyskanie i utrzymanie nabywców. Zarządzanie kampaniami marketingowymi
Używać Dynamics 365 Sales do angażowania nabywców, co umożliwia płynną integrację w procesie lead-to-cash, poprzez użycie Business Central do działań backendowych, takich jak przetwarzanie zleceń, zarządzanie zapasami magazynowymi i prowadzenie finansów. Integracja z Dynamics 365 Sales