Powiadomienia o przepływie akceptacji
Przepływy pracy można skonfigurować w taki sposób, aby automatycznie powiadamiały użytkowników kiedy wymagana jest ich reakcja na kroki konkretnych przepływów pracy. Wiele z odpowiedzi przepływu pracy polega na powiadomieniu użytkownika o wystąpieniu zdarzenia, na które musi zareagować.
Jedną z możliwości jest skonfigurowanie ustawień w taki sposób, aby użytkownik akceptujący, Użytkownik 2, otrzymywał powiadomienie od razu po wysłaniu żądania akceptacji nowego rekordu przez Użytkownika 1. W kolejnym kroku przepływu pracy Użytkownik 2 zostaje powiadomiony, kiedy Użytkownik 3 zaakceptuje rekord i może rozpocząć jego przetwarzanie. Wszystkie powiadomienia związane z krokami przepływu pracy, dotyczącymi akceptacji, są powiązane z zapisem akceptacji. Dodatkowe informacje zamieszczono w artykule Przepływy pracy w Dynamics 365 Business Central.
Uwaga
Podstawowa wersja Business Central obsługuje powiadomienia w formie wiadomości e-mail oraz notatek wewnętrznych.
Ważne
Wszystkie powiadomienia dotyczące kroków przepływu pracy są wysyłane przez kolejkę zleceń. Należy upewnić się, że kolejka zleceń w danej instalacji jest skonfigurowana, aby wysyłać powiadomienia dotyczące przepływu pracy i zaznaczone jest pole wyboru Uruchom automatycznie z serwera. Dowiedz się więcej na stronie Planowanie zadań przy pomocy kolejek zleceń.
Konfigurowanie powiadomień
Różne aspekty powiadomień przepływu pracy są konfigurowane w następujących miejscach:
Powiadomienia osób akceptujących
Odbiorcy powiadomień dotyczących przepływów pracy akceptacji są konfigurowani poprzez wypełnienie wiersza na stronie Ustawienia użytkowników akceptujących, dla każdego użytkownika biorącego udział w przepływie pracy.
Jeśli Użytkownik 2 jest określony w polu Identyfikator osoby akceptującej w wierszu Użytkownika 1, powiadomienie o żądaniu akceptacji zostaje wysłane do Użytkownika 2. Dowiedz się więcej na stronie Konfigurowanie użytkowników akceptujących.
Harmonogram powiadomień
Konfiguracja czasu i metody otrzymywania przez użytkowników powiadomień przepływów pracy odbywa się poprzez wypełnienie, dla każdego użytkownika przepływu pracy, wymaganych informacji na stronie Harmonogram powiadomień. Dodatkowe informacje zamieszczono w artykule Wybór czasu i metody otrzymywania powiadomień dotyczących przepływów pracy.
Dostosowywanie powiadomień mailowych
Aby dostosować zawartość powiadomienia e-mail, należy zmodyfikować treść raportu 1320, Powiadomienie e-mail. Dodatkowe informacje zamieszczono w artykule Tworzenie i modyfikowanie niestandardowych układów raportów.
Uwaga
Aby wybrać wiadomość e-mail jako metodę otrzymywania powiadomień, należy skonfigurować adres e-mail nadawcy oraz odbiorcy w Business Central. Dodatkowe informacje zamieszczono w artykule Konfigurowanie poczty e-mail.
Grupa opcji reakcji
Dokładna zawartość i zasady powiadomienia przepływu pracy są konfigurowane w procesie tworzenia danego przepływu pracy. Konfigurowanie odbywa się poprzez wybranie opcji na stronie Odpowiedzi przepływu pracy dla reakcji przepływu pracy reprezentującej powiadomienie. Dodatkowe informacje opisano w kroku 9 w sekcji Tworzenie przepływów pracy w celu łączenia zadań procesów biznesowych.
Powiadamianie nadawcy
Aby powiadomić użytkownika wysyłającego prośbę akceptacji, czy prośba została zaakceptowana lub odrzucona, należy dodać krok odpowiedzi przepływu pracy dla przepływów pracy akceptacji. Dodatkowe informacje opisano w kroku 9 w sekcji Tworzenie przepływów pracy w celu łączenia zadań procesów biznesowych.
Zobacz też
Konfigurowanie użytkowników akceptujących
Konfigurowanie użytkowników przepływu pracy
Wybór czasu i metody otrzymywania powiadomień dotyczących przepływów pracy
Tworzenie przepływów pracy w celu łączenia zadań procesów biznesowych
Tworzenie i modyfikowanie niestandardowych układów raportów
Planowanie zadań przy pomocy kolejek zleceń
Konfigurowanie poczty email
Przewodnik: Konfigurowanie i korzystanie z przepływów pracy akceptacji zakupów
Przepływy pracy w Dynamics 365 Business Central