Table of Contents

Planowanie serwisu

W Business Central istnieje możliwość ustawienia zadań standardowych wymaganych do realizacji wymogów obsługi klienta. Aby to zrobić, należy ustalić, które przedmioty serwisu i oferty wspiera dana organizacja serwisu i za jaką cenę.

[!INCLUDEprod_short zapewnia też narzędzia statystyczne, które można wykorzystać do oceny działań oraz identyfikacji obszarów wymagających usprawnień.

W tabeli opisano sekwencję zadań wraz z łączami do artykułów, które je opisują.

Aby Zobacz
Ustalić ceny serwisu za wykonywane usługi. Zarządzanie cenami serwisu
Skonfigurować i dostosować przedmioty i grupy serwisu. Obejmuje to ustalenie, których umiejętności wymaga dana usługa i pomoc w rozwiązywaniu problemów. Utwórz przedmioty serwisu
Dowiedzieć się, jak zarządzać stanami napraw zleceń serwisowych i jak ustalić ich priorytet. Koncepcja zlecenia serwisowego i stanu naprawy
Zrozumieć związek stanu naprawy i jego wpływ na alokację zasobów i odwrotnie. Koncepcja stanu alokacji i stanu naprawy
Użyć statystyk do przeanalizowania procesów serwisu Przeglądanie statystyk serwisu

Zobacz też

Realizacja umów serwisowych
Realizacja usług serwisowych
Konfigurowanie cenników i dodatkowych kosztów usług
Konfigurowanie przedmiotów serwisu i komponentów przedmiotów serwisu
Konfigurowanie statusów dla zleceń serwisowych i napraw
Konfigurowanie zarządzania serwisem