Wyniki wyszukiwania dla

    Pokaż / Schowaj spis treści

    Administracja

    Zadania centralnej administracji są zazwyczaj wykonywane przez jedną rolę w firmie. Zakres tych zadań zależy od wielkości firmy i zakresu obowiązków administratora. Zadania te mogą obejmować obsługę synchronizacji bazy danych kolejek zleceń i wiadomości e-mail, konfigurację użytkowników i dostosowywanie interfejsu użytkownika.

    Wprowadzenie prawidłowych wartości konfiguracji od razu jest bardzo ważne dla sukcesu każdego nowego oprogramowania biznesowego. Business Central zawiera kilka przewodników konfiguracji, które pomagają w konfiguracji najważniejszych danych. Dodatkowe informacje zamieszczono w artykule Konfigurowanie Business Central.

    Nieważne, czy użytkownik korzysta z usług RapidStart do implementacji wartości konfiguracji, czy wprowadza je do nowej firmy ręcznie, może on wspierać swoje decyzje dotyczące konfiguracji za pomocą ogólnych rekomendacji dla wybranych pól konfiguracji, które czasem powodują nieskuteczność rozwiązania w przypadku błędnego zdefiniowania.

    Administrator może skonfigurować Strukturę wymiany danych, aby umożliwić innym użytkownikom eksport i import danych w plikach bankowych i płatności, na przykład dla różnych procesów zarządzania środkami pieniężnymi. Dodatkowe informacje zamieszczono w artykule Elektroniczna wymiana danych.

    Uwaga

    Istnieje możliwość konfiguracji nowej firmy w Business Central za pomocą RapidStart Services - narzędzia zaprojektowanego w celu skrócenia czasu wdrożeń, poprawienia jakości implementacji, wprowadzenia powtarzalnego podejścia do implementacji i zwiększenia produktywności przez automatyzację i uproszczenie zadań cyklicznych. Dodatkowe informacje zamieszczono w artykule Konfigurowanie firmy przy pomocy usług RapidStart.

    W tabeli opisano sekwencję zadań wraz z łączami do artykułów, które je opisują.

    Aby Zobacz
    Określić, kto może zarejestrować się w Business Central poprzez utworzenie użytkowników w Centrum administracyjnym Microsoft 365 zgodnie z licencjami produktów. Tworzenie użytkowników zgodnie z licencjami
    Przypisać uprawnienia do użytkowników, modyfikować zestawy uprawnień i zgrupować użytkowników dla łatwiejszego zarządzania uprawnieniami. Przypisywanie uprawnień do użytkowników i grup
    Dodać użytkowników, zarządzać uprawnieniami i dostępem do danych i przypisać role. Zarządzanie profilami
    Zarządzać ustawieniami użytkowników, takimi jak firma, rola, język, region i strefa czasowa. Ustawienia użytkownika
    Skonfigurować drukarki i określić, które raporty należy wydrukować którymi drukarkami. Konfigurowanie drukarek
    Sklasyfikować wrażliwości danych dla pól tak, aby można było odpowiedzieć żądania osób, które dotyczą dane, powiązane z ich danymi osobowymi. Klasyfikacja wrażliwości danych
    Odpowiedzieć na żądania od osób, których dotyczą dane, w związku z ich danymi osobowymi. Odpowiedź na zgłoszenia dotyczące danych osobowych
    Skonfigurować nową jednostkę organizacyjną za pomocą szablonów. Tworzenie nowych firm
    Śledzić wszystkie bezpośrednie modyfikacje poczynione przez użytkowników na danych w bazie danych i określić pochodzenie błędów i zmian w danych. Rejestrowanie zmian
    Wprowadzić pojedyncze lub cykliczne żądania i uruchomić raporty lub jednostki kodu. Korzystanie z kolejek zleceń w celu planowania zleceń
    Zarządzać, usunąć lub skompresować dokumenty. Usuwanie dokumentów
    Uwidocznić strony, jednostki kodu i zapytania jako usługi sieci Web. Publikowanie usług sieci Web
    Jako element tworzenia aplikacji połączenia między Business Central i rozwiązania osób trzecich poprzez API REST, określić szablony używane do wypełniania pustych właściwości w tabeli podczas tworzenia akcji POST poprzez API. Konfigurowanie szablonów API
    Zaszyfrować dane na serwerze Business Central przez generację nowych lub istniejących kluczy szyfrowania, które włączane są w serwerze. Zarządzanie szyfrowaniem danych
    Połączyć Dynamics 365 Sales z Business Central i zyskać płynną integrację między relacją z nabywcą a przetwarzaniem zamówień w procesie lead-to-cash. Integracja z Dynamics 365 Sales
    Zmienić ustawienia dotyczącego tego, które pola i akcje są pokazywane w interfejsie użytkownika i dostosować to do procesów firmy i rozszerzyć to rozwiązanie za pomocą aplikacji. Dostosowanie Business Central
    Obserwować zużycie i rozwiązywać problemy sesji. Telemetria środowiskowa w centrum administracji Business Central
    Zarządzać sesjami użytkowników, wliczając w to anulowanie sesji, jeśli użytkownik jest zablokowany. Zarządzenie sesjami

    Zobacz powiązane szkolenie na platformie Microsoft Learn

    Zobacz też

    Funkcjonalność dla firm
    Ogólna funkcjonalność dla firm
    Praca z Business Central
    Przygotowywanie do prowadzenia działalności

    Rozpocznij pracę z darmową wersją próbną!

    W tym artykule
    Wróć na początek strony
    Pobierz PDF
    Copyright © IT.integro sp. z o.o.