Table of Contents

Plany rozwoju aplikacji Polish Localization

W tym artykule przedstawiono plany rozwoju aplikacji Polish Localization (wcześniej Polish Functionality - Starter Pack).

Poniższa lista zawiera:

  • funkcjonalności udostępnione w ramach Polish Localization , począwszy od pierwszego wydania aplikacji (wersja 1.1.0.0), które zostało przygotowane dla Microsoft Dynamics 365 Business Central 15 oraz
  • funkcjonalności, których udostępnienie zostało lub zostanie zaplanowane w kolejnych wydaniach w ramach planów rozwoju produktu.

W przypadku zaplanowanych funkcjonalności możliwa jest zmiana deklarowanych terminów lub rezygnacja z prac rozwojowych i wydania.

Ważne

Terminy realizacji prac są określane i w niektórych przypadkach zmieniane w zależności od aktualnych priorytetów. Priorytety realizacji prac rozwojowych dotyczących poszczególnych funkcjonalności są przede wszystkim uzależnione od:

  • wymagań prawnych z uwzględnieniem obowiązujących terminów dostarczenia użytkownikom końcowym funkcjonalności obsługującej te wymagania,
  • nieprzewidywanych zmian w zakresie wymagań prawnych,
  • zmian technologicznych i zmian w aplikacji bazowej wprowadzanych przez Microsoft, które mają wpływ na utrzymanie kompatybilności Polish Localization,
  • zmian technologicznych i zmian w aplikacji bazowej wprowadzanych przez Microsoft, które mają wpływ na prace rozwojowe dotyczące Polish Localization ,
  • zapotrzebowania zgłaszanego przez zespoły projektowe i partnerów IT.integro,
  • znaczenia dla działania aplikacji w kontekście powiązanych funkcjonalności.
Ważne

Zasady dotyczące utrzymania kompatybilności Polish Localization z aplikacją bazową Dynamics 365 Business Central opisano w artykule Polityka cyklu życia produktów.

Zrealizowane i zaplanowane prace rozwojowe

Tabela w tej sekcji przedstawia plany rozwoju aplikacji Polish Localization.

Funkcjonalności uwzględnione w planach rozwoju aplikacji są przygotowywane:

  • z powodu nowych wymagań prawnych,

  • jako udoskonalenia w zakresie funkcjonalności aplikacji,

  • jako udoskonalenia w zakresie działania aplikacji wynikające ze zmian technologicznych.

W tabeli określono również status prac rozwojowych dotyczących poszczególnych funkcjonalności:

  • symbol ✔️ - oznacza, że zakończono prace rozwojowe dotyczące danej funkcjonalności i że funkcjonalność została udostępniona w ramach opublikowanej wersji, której numer jest określony w kolumnie Dostępne w Polish Localization od wersji;

  • status W realizacji - oznacza, że zespół deweloperski przygotowuje daną funkcjonalność do wydania, przy czym w kolumnie Planowana data w danym wierszu jest określony termin udostępnienia funkcjonalności w ramach wydania;

  • status Do zaplanowania - oznacza, że nie rozpoczęto jeszcze prac deweloperskich i nie zaplanowano terminu wydania. Termin wydania zostanie określony w zależności od ustalonych priorytetów.

Funkcjonalność Status realizacji Planowana data wydania Dostępne w Polish Localization od wersji
Polska Klasyfikacja Wyrobów i Usług (PKWiU) ✔️ 1.1.0.150
Wykaz podatników VAT ✔️ 1.1.0.150
Mechanizm Podzielonej Płatności ✔️ 1.2.0.150
JPK FA wersja 3 ✔️ 1.2.0.150
JPK VAT z deklaracją ✔️ 1.4.0.53
Atrybuty VAT ✔️ 1.4.0.53
Kreator korekty sprzedaży ✔️ 1.4.0.53
Podział kosztów na podatkowe i niepodatkowe ✔️ 1.4.0.53
Obsługa głównej gospodarczej grupy księgowej w operacjach magazynowych ✔️ 1.5.0.8
Klasyfikacja Środków Trwałych ✔️ 1.5.0.8
VAT przekazany ✔️ 1.6.0.6
Wydruk faktury serwisu oraz wydruk faktury korygującej serwisu ✔️ 1.6.0.6
Numer BDO ✔️ 1.6.0.6
Dane kontrahenta w ewidencji VAT ✔️ 1.6.0.6
Aktualizacja do Wykaz podatników VAT API 1.6 ✔️ 1.6.0.6
Faktury zaliczkowe ✔️ 1.7.1.10
VAT niepodlegający odliczeniu ✔️ 1.8.0
Wybrane elementy sprawozdania finansowego (Bilans i RZiS) ✔️ 2.0.0.5
Faktura proforma sprzedaży ✔️ 2.0.0.5
Szablony serii numeracji dokumentów ✔️ 2.1.0.1
Aktualizacja funkcjonalności JPK do schemy obowiązujacej od 1.01.2022 ✔️ 2.2.2.1
Aktualizacja funkcjonalności zgłoszeń Intrastat ✔️ 2.2.2.1
Raporty środków trwałych: Kartoteka ŚT, Przyjęcie ŚT, Sprzedaż/likwidacja ŚT, Lista inwentaryzacji ŚT ✔️ 2.3.0.1
JPK_FA(4) ✔️ 2.8.0.1
Kod kraju nadania NIP ✔️ 3.0.0.5
Analiza wiekowania zapasów ✔️ 3.3.0.1
Kalkulacja i księgowanie różnic kursowych w transakcjach bankowych ✔️ 4.2.0.2
Integracja z Krajowym Systemem e-Faktur (KSeF) ✔️ 5.2.0.9
Krajowy System e-Faktur FA(2) ✔️ 5.4.0
Wsparcie dla sprawozdania kwartalnego GUS DNU-K ✔️ 6.0.1
Księgowanie korekty (storno czerwone) ✔️ 7.2.0
Dodatkowy kurs wymiany waluty do przeliczenia VAT dla faktur krajowych w walucie obcej ✔️ 8.0.0
Obsługa deklaracji VAT UE W realizacji -
Wysyłka raportu Potwierdzenie salda nabywcy/dostawcy na adres email W realizacji -
Faktura sprzedaży korygująca dane niewartościowe W realizacji -
Przygotowanie struktury danych na potrzeby raportowania JPK_KR_PD (tzw. JPK PD) W realizacji -
Przygotowanie struktury danych na potrzeby raportowania JPK_ST (tzw. JPK PD) W realizacji -
Eksport JPK_KR_PD oraz JPK_ST Do zaplanowania -
Przeksięgowanie VAT na koniec miesiąca Do zaplanowania -
Wydruki dla dokumentów magazynowych (funkcjonalność W1) Do zaplanowania -
Kreator korekty faktur serwisu Do zaplanowania -
Obsługa kontrahentów będących członkiem grupy VAT Do zaplanowania -
Wizualizacja faktury zakupu pobranej z KSeF Do zaplanowania -
Weryfikacja podczas księgowania faktur zakupu pobranych z KSeF Do zaplanowania -
Tworzenie nagłówka faktur zakupu pobranej z KSeF Do zaplanowania -
Wycofanie wyceny bilansowej należności/zobowiązań Do zaplanowania -
Typy działalności Do zaplanowania -
Ulga na złe długi Do zaplanowania -
Wsparcie dla raportów NBP PZ-KRH oraz AZ-KRH Do zaplanowania -
Noty korygujące Wstrzymane -

Funkcjonalności usunięte z planów rozwoju

Funkcjonalności i moduły usunięte z planów rozwoju

Zobacz też

Skontaktuj się z IT.integro pod adresem appsales@it.integro.pl

Polish Localization na platformie handlowej Microsoft AppSource

Zasady dotyczące dokumentacji produktów