Wyniki wyszukiwania dla

    Pokaż / Schowaj spis treści

    Plany rozwoju aplikacji Polish Localization

    W tym artykule przedstawiono plany rozwoju aplikacji Polish Localization (wcześniej Polish Functionality - Starter Pack).

    Poniższa lista zawiera:

    • funkcjonalności udostępnione w ramach Polish Localization , począwszy od pierwszego wydania aplikacji (wersja 1.1.0.0), które zostało przygotowane dla Microsoft Dynamics 365 Business Central 15 oraz
    • funkcjonalności, których udostępnienie zostało lub zostanie zaplanowane w kolejnych wydaniach w ramach planów rozwoju produktu.

    W przypadku zaplanowanych funkcjonalności możliwa jest zmiana deklarowanych terminów lub rezygnacja z prac rozwojowych i wydania.

    Ważne

    Terminy realizacji prac są określane i w niektórych przypadkach zmieniane w zależności od aktualnych priorytetów. Priorytety realizacji prac rozwojowych dotyczących poszczególnych funkcjonalności są przede wszystkim uzależnione od:

    • wymagań prawnych z uwzględnieniem obowiązujących terminów dostarczenia użytkownikom końcowym funkcjonalności obsługującej te wymagania,
    • nieprzewidywanych zmian w zakresie wymagań prawnych,
    • zmian technologicznych i zmian w aplikacji bazowej wprowadzanych przez Microsoft, które mają wpływ na utrzymanie kompatybilności Polish Localization,
    • zmian technologicznych i zmian w aplikacji bazowej wprowadzanych przez Microsoft, które mają wpływ na prace rozwojowe dotyczące Polish Localization ,
    • zapotrzebowania zgłaszanego przez zespoły projektowe i partnerów IT.integro,
    • znaczenia dla działania aplikacji w kontekście powiązanych funkcjonalności.
    Ważne

    Zasady dotyczące utrzymania kompatybilności Polish Localization z aplikacją bazową Dynamics 365 Business Central opisano w artykule Polityka cyklu życia produktów.

    Zrealizowane i zaplanowane prace rozwojowe

    Tabela w tej sekcji przedstawia plany rozwoju aplikacji Polish Localization.

    Funkcjonalności uwzględnione w planach rozwoju aplikacji są przygotowywane:

    • z powodu nowych wymagań prawnych,

    • jako udoskonalenia w zakresie funkcjonalności aplikacji,

    • jako udoskonalenia w zakresie działania aplikacji wynikające ze zmian technologicznych.

    W tabeli określono również status prac rozwojowych dotyczących poszczególnych funkcjonalności:

    • symbol ✔️ - oznacza, że zakończono prace rozwojowe dotyczące danej funkcjonalności i że funkcjonalność została udostępniona w ramach opublikowanej wersji, której numer jest określony w kolumnie Dostępne w Polish Localization od wersji;

    • status W realizacji - oznacza, że zespół deweloperski przygotowuje daną funkcjonalność do wydania, przy czym w kolumnie Planowana data w danym wierszu jest określony termin udostępnienia funkcjonalności w ramach wydania;

    • status Do zaplanowania - oznacza, że nie rozpoczęto jeszcze prac deweloperskich i nie zaplanowano terminu wydania. Termin wydania zostanie określony w zależności od ustalonych priorytetów.

    Funkcjonalność Status realizacji Planowana data wydania Dostępne w Polish Localization od wersji
    Polska Klasyfikacja Wyrobów i Usług (PKWiU) ✔️ 1.1.0.150
    Wykaz podatników VAT ✔️ 1.1.0.150
    Mechanizm Podzielonej Płatności ✔️ 1.2.0.150
    JPK FA wersja 3 ✔️ 1.2.0.150
    JPK VAT z deklaracją ✔️ 1.4.0.53
    Atrybuty VAT ✔️ 1.4.0.53
    Kreator korekty sprzedaży ✔️ 1.4.0.53
    Podział kosztów na podatkowe i niepodatkowe ✔️ 1.4.0.53
    Obsługa głównej gospodarczej grupy księgowej w operacjach magazynowych ✔️ 1.5.0.8
    Klasyfikacja Środków Trwałych ✔️ 1.5.0.8
    VAT przekazany ✔️ 1.6.0.6
    Wydruk faktury serwisu oraz wydruk faktury korygującej serwisu ✔️ 1.6.0.6
    Numer BDO ✔️ 1.6.0.6
    Dane kontrahenta w ewidencji VAT ✔️ 1.6.0.6
    Aktualizacja do Wykaz podatników VAT API 1.6 ✔️ 1.6.0.6
    Faktury zaliczkowe ✔️ 1.7.1.10
    VAT niepodlegający odliczeniu ✔️ 1.8.0
    Wybrane elementy sprawozdania finansowego (Bilans i RZiS) ✔️ 2.0.0.5
    Faktura proforma sprzedaży ✔️ 2.0.0.5
    Szablony serii numeracji dokumentów ✔️ 2.1.0.1
    Aktualizacja funkcjonalności JPK do schemy obowiązujacej od 1.01.2022 ✔️ 2.2.2.1
    Aktualizacja funkcjonalności zgłoszeń Intrastat ✔️ 2.2.2.1
    Raporty środków trwałych: Kartoteka ŚT, Przyjęcie ŚT, Sprzedaż/likwidacja ŚT, Lista inwentaryzacji ŚT ✔️ 2.3.0.1
    JPK_FA(4) ✔️ 2.8.0.1
    Kod kraju nadania NIP ✔️ 3.0.0.5
    Analiza wiekowania zapasów ✔️ 3.3.0.1
    Kalkulacja i księgowanie różnic kursowych w transakcjach bankowych ✔️ 4.2.0.2
    Księgowanie korekty (storno czerwone) W realizacji -
    Integracja z Krajowym Systemem e-Faktur (KSeF) W realizacji -
    Ulga na złe długi Do zaplanowania -
    Dodatkowy kurs wymiany do przeliczenia VAT na walutę lokalna Do zaplanowania -
    Faktura korygująca dane nagłówkowe Do zaplanowania -
    Przeksięgowanie VAT na koniec miesiąca Do zaplanowania -
    Wsparcie dla deklaracji VAT UE Do zaplanowania -
    Wsparcie dla sprawozdania kwartalnego GUS DNU-K Do zaplanowania -
    Typy działalności Do zaplanowania -
    Opis usługi świadczonej poza terytorium kraju Do zaplanowania -
    Wsparcie dla raportów NBP PZ-KRH oraz AZ-KRH Do zaplanowania -
    Noty korygujące Do zaplanowania -

    Funkcjonalności usunięte z planów rozwoju

    Funkcjonalności i moduły usunięte z planów rozwoju

    Zobacz też

    Skontaktuj się z IT.integro

    Polish Localization na App Source

    Zasady dotyczące dokumentacji produktów

    W tym artykule
    Wróć na początek strony
    Pobierz PDF
    Copyright © IT.integro sp. z o.o.